top of page

מונית משדה התעופה, כך נהגים מפקיעים מחירים

11.11.22

אסף נגר

נחתתם, הגעתם לאולם מקבלי הפנים בשדה התעופה בן גוריון, מחכים לכם בתוך האולם נהגי מוניות שיציעו את שירותיהם במחירים מופקעים ולא משנה לאן היעד, אותם נהגים עובדים בצורה לא מפוקחת ולא מכבדת את כלל נהגי המוניות בכלל.

מוניות ברחובות בעמ
מוניות ברחובות בעמ

עברנו את תקופת החגים והבלאגן בשדה התעופה ממשיך ואין מי שיאכוף, לא רק שלאחרונה משתרכים בשדה התעופה תורים ארוכים של נוסעים הממתינים למוניות, לאחר שהמתינו המון זמן לקבל את הכבודה של בנוסף הם נאלצים להתמודד גם עם ניסיונות של חלק בדגש על חלק קטן מנהגי מוניות להפקיע מחירים, לכן העיכובים הנגרמים בשל התנגדות נהגי מוניות לתעריפי הנסיעה המפוקחים של נמל התעופה המחוייבים להפעיל מונה בכל נסיעה, לכן זהו אחד הדברים המקוממים ביותר בנמל התעופה בן גוריון הוא נושא נהגי המוניות. דבר נוסף שפשוט מכעיס ולא מכבד את כלל הנהגים הוא, שנהגי מוניות נכנסים לטרמינל בנתב"ג באין מפריע ובניגוד לחוק, ומציעים את שירותיהם בעודם יודעים בוודאות שאין מי שיאכוף את המעשה הבלתי חוקי.


אופיר שמואל, נהג מונית שנמצא לעיתים רחוקות בשדה התעופה אומר "המצב הזה לא יתכן, הורידו לנו את העלות של מזוודה כאילו אנחנו סבלים, הנוסעים חוזרים עם כמה מזוודות מחו"ל ואנחנו אמורים להעמיס להם לדאוג למונית נקיה מטופלת מתוחזקת כל זה עולה כסף שלא נדבר על העלות של המונית כמה כבר נשאר לנו שומר מרויח יותר לשעה, הנהגים בשדה התעופה ממתנים לעיתים שעתיים ושלוש בשיל לקבל נסיעה ובסוף הנסיעה היא לשוהם, כולם רוצים לחסוך על הגב של הנהג"

מונית משדה התעופה, כך נהגים מפקיעים מחירים
מונית משדה התעופה, כך נהגים מפקיעים מחירים

יהודה בר אור, יו"ר איגוד נהגי המוניות, מסביר כיצד הגיעו נהגי המוניות למצב זה: "הנהגים של נתב"ג מוחים והשירות נפגע בגלל אוזלת יד של משרד התחבורה והאוצר, שהונו אותנו. קיפחו אותנו בתעריפים מחוץ לעיר ברפורמה של 2019. דרשנו תיקון מיידי ולא קיבלנו. ב-2019 התעריף מנתב"ג לתל אביב היה 130 שקל בבוקר ו-160 שקל בערב, ובגלל החישוב החדש זה ירד ל-100 ו-120 שקל. התעריף הזה לא משתלם לנהגי המוניות - זה גורם להפסד של ממש בנסיעות מנתב"ג. משרד התחבורה והאוצר פשוט טעו בחישוב והבטיחו לתקן, אבל כבר שנה וחצי אנחנו רבים איתם, וזה לא קרה".


כאשר מזמינים מונית קבועה מאותו מקום, יתכן ותקבלו הטבות מיוחדות מנהג המונית בכדי לעודד אתכם להמשיך להזמין מונית מאותו נהג לדוגמה: מחיר מוזל יותר, עדיפות על קבלת המונית בשעות העומס, מונית חדישה או מונית מפוארת.

דבר נוסף שחשוב לשים עליו דגש הוא קבלת חשבונית בסיום הנסיעה באם סיכמתם על מחיר או על נסיעת מונה מנהג המונית. על גבי החשבונית חייב להופיע סכום העסקה, שם הנהג ומספר עוסק מורשה.

על פי חוק בכל נסיעה במונית חייב להפעיל מונה.

מונית משדה התעופה, כך נהגים מפקיעים מחירים
מוניות ברחובות לוגו

להזמנת מוניות רחובות התקשרו טלפון 08-9-120-120

מוניות ברחובות טלפון 08-9-120-120 מספר טלפון שקל לזכור אותו, התקשרו אלינו ונשמח לתת לכם שרות מוניות מהיר ויעיל לשרות מוניות בעיר ולכל רחבי הארץ, מונית מרחובות לשדה התעופהשרות מוניות ספיישל רחובות לפרטיים, עסקיים, חברות ומוסדות.


שעות פעילות מוניות רחובות:

יום ראשון עד חמישי 24 שעות

יום שישי עד שעה לפני כניסת שבת

מוצאי שבת שעה לאחר צאת השבת.


אתרים נוספים שלנו

מונית ספיישל ברחובות לשרותכם 24/6
מונית מרחובות לנתב"ג
אתר נוסף https://taxirehovot.com/
https://www.taxi-rehovot-asaf.com/
https://card.rehovot-taxi.org/
שמור אותנו בנייד בקישור הזה https://did.li/taxi-rehovot

bottom of page