top of page

?איך להזמין מונית משדה התעופה לרחובות

18.6.23

אסף נגר

,חוזרים מחו"ל? כדאי לכם להזמין מונית מראש גם בחזור, מאחר ואין נהגי מוניות בתור לאסוף את החוזרים מחו"ל בנמל התעופה מנסים כעת למצוא פתרונות לבעיית המוניות. רבים מהנוחתים בארץ נאלצים להמתין זמן ארוך למונית בגלל מחסור, בזמן שאחרים משלמים מחירים גבוהים ולא מפוקחים

מוניות ברחובות בעמ
מוניות ברחובות בעמ

אנו מוניות ברחובות מציעים וממליצים לכל לקוחותינו להזמין מונית משדה התעופה לרחובות והסביבה, מאחר ולא נעים לחזור מטיסה ארוכה או קצרה ולהמתין בתור למונית מעל לשעתיים, אחרי שהמתנו למזוודות עוד שעה לכן במידה ותזמינו מראש מונית לא תצטרכו להמתין בתור, 


?איך להזמין מונית משדה התעופה לרחובות
?איך להזמין מונית משדה התעופה לרחובות

דברי יו"ר איגוד נהגי המוניות

יהודה בר אור, יו"ר איגוד נהגי המוניות, מסביר כיצד הגיעו נהגי המוניות למצב זה: "הנהגים של נתב"ג מוחים והשירות נפגע בגלל אוזלת יד של משרד התחבורה והאוצר, שהונו אותנו. קיפחו אותנו בתעריפים מחוץ לעיר ברפורמה של 2019. דרשנו תיקון מיידי ולא קיבלנו. ב-2019 התעריף מנתב"ג לתל אביב היה 130 שקל בבוקר ו-160 שקל בערב, ובגלל החישוב החדש זה ירד ל-100 ו-120 שקל. התעריף הזה לא משתלם לנהגי המוניות - זה גורם להפסד של ממש בנסיעות מנתב"ג. משרד התחבורה והאוצר פשוט טעו בחישוב והבטיחו לתקן, אבל כבר שנה וחצי אנחנו רבים איתם, וזה לא קרה".

רפורמת התעריפים מ-2019 נועדה להסדיר מחדש את מבנה התעריפים בענף המוניות. היא אמורה הייתה להביא להפחתה ממוצעת של 6.5% במחירי הנסיעות הבין־עירוניות, ולייקר את הנסיעות העירוניות ב-13% בממוצע.

לדברי נהגים, הם מקבלים עבור הנסיעות הבין־עירוניות סכום מופחת, וחוששים כי ייאלצו לחזור מיעד הנסיעה ללא נוסעים משלמים. עוד טוענים הנהגים כי העלייה בתשומות, כמו מחירי הדלק והביטוח, הביאה את הרווחיות שלהם לשפל. באפריל האחרון הועלו מחירי הנסיעה במוניות, בעיקר בשל התייקרות הדלק.


כאשר מזמינים מונית קבועה מאותו מקום, יתכן ותקבלו הטבות מיוחדות מנהג המונית בכדי לעודד אתכם להמשיך להזמין מונית מאותו נהג לדוגמה: מחיר מוזל יותר, עדיפות על קבלת המונית בשעות העומס, מונית חדישה או מונית מפוארת.

דבר נוסף שחשוב לשים עליו דגש הוא קבלת חשבונית בסיום הנסיעה באם סיכמתם על מחיר או על נסיעת מונה מנהג המונית. על גבי החשבונית חייב להופיע סכום העסקה, שם הנהג ומספר עוסק מורשה.

על פי חוק בכל נסיעה במונית חייב להפעיל מונה.

?איך להזמין מונית משדה התעופה לרחובות
מוניות ברחובות לוגו

מכרז הסדר רשות שדות התעופה

כחלק משיפור השרות והטיפול בנהגי המוניות שפועלים בניגוד לחוק, רשות שדות התעופה הודיעה כי תפרסם מכרז לשירותי מוניות (מיוחדות) מנתב״ג. המכרז יפורסם בתקופה הקרובה על ידי רש״ת. המכרז ישים דגש על מדדי שירות, שנועדו להבטיח זמינות, נגישות, שירותיות וניהול מערך המוניות. בנוסף במסגרת שיפור השרות והרחבת התשתיות בנמל התעופה יורחבו גם שרותי התחבורה הציבורית וזמינותם מנתב"ג. האכיפה כנגד נהגי המוניות שפועלים בניגוד לחוק תתוגבר בתאום עם המשטרה בכדי לשפר את הסדר.


להזמנת מוניות רחובות התקשרו טלפון 08-9-120-120

מוניות ברחובות טלפון 08-9-120-120 מספר טלפון שקל לזכור אותו, התקשרו אלינו ונשמח לתת לכם שרות מוניות מהיר ויעיל לשרות מוניות בעיר ולכל רחבי הארץ, מונית מרחובות לשדה התעופהשרות מוניות ספיישל רחובות לפרטיים, עסקיים, חברות ומוסדות.


שעות פעילות מוניות רחובות:

יום ראשון עד חמישי 24 שעות

יום שישי עד שעה לפני כניסת שבת

מוצאי שבת שעה לאחר צאת השבת.

bottom of page