top of page

בשביל לנסוע ממקום למקום בנוחות מקסימלית קחו לכם מונית

18/4/21

אסף נגר

בישראל קיים מבחר גדול של מוניות מפוארות שעשויות להתאים למטרות שונות. כאשר סוג המונית משתנה וכן העיצוב וגודל המונית. בעת הזמנת מונית יש להבין אם הנסיעה רחוקה או קרובה ואיזה נוחות אנחנו רוצים לנסיעה , יש לבחור את המונית המתאימה שעונה על הצרכים האישיים. מוניות ברחובות מביאים לכם את כל הפרטים.

מוניות ברחובות בעמ
מוניות ברחובות בעמ

כל אחד בישראל יודע שבשביל לנהוג ברכב, הוא חייב רשיון נהיגה תקף. ללא רשיון בתוקף הוא מסכן את חייו ואת חיי הסובבים אותו על הכביש, מלבד זאת הוא מבצע עבירת חוק חמורה. אך גם מי שאין לו רשיון מכל סיבה שהיא לא חייב להישאר לעד מאחור. יש אפשרות להזמין מונית ולנסוע לכל מקום ללא רשיון נהיגה. אמנם חשוב לברר בעת הזמנת מונית ולבדוק, כמה זמן תגיע המונית, סוג המונית.


יתרונות מרכזיים בהזמנת מונית.

אחד היתרונות בהזמנת מונית הוא זמן המונית ממתינה לכם, במידה והזמנתם מונית מראש לשעה מסויימת אתם עולים על המונית ויוצאים לדרך.


היתרון השני בהזמנת מונית הוא כסף עלות אחזקת רכב פרטי מאוד יקרה במידה ואתם לא מרבים לנסוע ממקום למקום.


היתרון השלישי הוא חיפוש חניה איפה שלא תגיעו קשה למצוא חניה ושלא נדבר על עלות החניה במידה ומצאתם


היתרון הרביעי בהזמנת מונית יש לכם זמן פנוי בדרך לשיחת טלפון, למשחק, לאכול משהו הידיים פנויות.


היתרון החמישי בהזמנת מונית הוא להינות מחווית נסיעה, מוזיקה טובה ורגועה, אתם לא לחוצים על הכביש נסיעה בטוחה ורגועה.


מזמינים מונית למשפחה?

לכן שימו לב, לא כל המוניות מתאימות למשפחות, שלא לדבר על משפחות מרובות ילדים. משפחות נאלצות גם להתמודד עם נושא הצפיפות במונית. מרבית המוניות מותאמים בפועל להסעה של כמות קטנה של נוסעים. כאשר יש צורך להעמיס ציוד ולהושיב ילדים מתחילת הבעיה המוכרת של החוסר מקום במונית, ניתן ואף רצוי לזמין מונית גדולה עם תא מטען רחב להעמסת ציוד אם זה נסיעה רחוקה או נסיעה לשדה התעופה.


בשביל לנסוע ממקום למקום בנוחות מקסימלית קחו לכם מונית
בשביל לנסוע ממקום למקום בנוחות מקסימלית קחו לכם מונית

כאשר מזמינים מונית קבועה מאותו מקום, יתכן ותקבלו הטבות מיוחדות מנהג המונית בכדי לעודד אתכם להמשיך להזמין מונית מאותו נהג לדוגמה: מחיר מוזל יותר, עדיפות על קבלת המונית בשעות העומס, מונית חדישה או מונית מפוארת.

דבר נוסף שחשוב לשים עליו דגש הוא קבלת חשבונית בסיום הנסיעה באם סיכמתם על מחיר או על נסיעת מונה מנהג המונית . על גבי החשבונית חייב להופיע סכום העסקה, שם הנהג ומספר עוסק מורשה.

על פי חוק בכל נסיעה במונית חייב להפעיל מונה.

בשביל לנסוע ממקום למקום בנוחות מקסימלית קחו לכם מונית
מוניות ברחובות לוגו

להזמנת מוניות רחובות התקשרו טלפון 08-9-120-120

מוניות ברחובות טלפון 08-9-120-120 מספר טלפון שקל לזכור אותו, התקשרו אלינו ונשמח לתת לכם שרות מוניות מהיר ויעיל לשרות מוניות בעיר ולכל רחבי הארץ, מונית מרחובות לשדה התעופהשרות מוניות ספיישל רחובות לפרטיים, עסקיים, חברות ומוסדות.


שעות פעילות מוניות רחובות:

יום ראשון עד חמישי 24 שעות

יום שישי עד שעה לפני כניסת שבת

מוצאי שבת שעה לאחר צאת השבת.

bottom of page