top of page

למה כדאי להזמין מוניות ברחובות

18/4/21

אסף נגר

כדאי ואף רצוי להזמין מונית ממוניות ברחובות מאחר ומוניות ברחובות היא קבוצת מוניות בעיר רחובות שמשרתת את כל תושבי העיר רחובות והסביבה. במהירות, יעלות ועמידה בזמנים, נהגים צעירים ואדיבים שיודעים לתת שרות מסביר פנים.

מוניות ברחובות בעמ
מוניות ברחובות בעמ

נהגי מוניות ברחובות קבוצת נהגי מוניות צעירים חברותיים שמבינים את הצורך בשרות ואכפתיות כלפי הנוסע, שרות מוניות ספיישל לנסיעות בעיר רחובות ולכל רחבי הארץ 24 שעות למעט שבתות וחגים.


אם בחרתם להשאיר את הרכב בבית ולנסוע במונית ספיישל אז כדאי לכם להזמין מאיתנו
אנו מוניות ברחובות נדאג לשלוח לכם נהג אדיב ונחמד עם מונית חדשה ונקיה שתסיע אתכם ליעד שלכם בבטחה
ישנם המון תחנות מוניות והמון חברות הסעות אך לא כל נהג מונית יודע באמת לתת שירות
אצלנו הנהג יגיע בזמן ואפילו כמה דק לפני הזמן שנקבע כך שלא תהיו מוטרדים אם המונית תגיע, אם הנסיעה רחוקה וצריך לצאת לפנות בוקר אנחנו אפילו נרים טלפון לוודא שהתעוררתם בזמן.

מחירי הנסיעה במוניות רחובות הוגנים לכל לקוח!

אם אתם מחפשים מחיר נסיעה זול, אז זה לא אצלנו אנחנו מכבדים את המקצוע שבחרנו בו ועובדים לפי מחירון משרד התחבורה ולפי מונה, כבר אמרו גדולים מאיתנו "הזול עולה ביוקר" אז חשוב לכם השרות ועמידה בזמנים התקשרו אלינו.

קבוצת מוניות ברחובות מענה אנושי טלפון רב קוי שמה לה למטרה לתת שרות אכותי הן לנסיעות בעיר רחובות והן לנסיעות מחוץ לעיר רחובות 

מונית מרחובות לשדה התעופה נתב"ג

אם אתם טסים לחו"ל או שאתם נוחתים בקרוב בשדה התעופה בן גוריון  באפשרותנו לספק עבורכם מונית גדולה או קטנה לי הצורך שלכם בקבוצת מוניות ברחובות קיים צי של מוניות חדשות ומפוארות עד 4 נוסעים והכי חשוב נקיות ונעימות ללא ריח של עישון
באפשרותכם לבצע הזמנת מונית מרחובות לשדה התעופה שתמתין לכם בשדה תעופה או עבור האורחים שלכם שמגיעים לארץ ישנה אפשרות לבקש מהנהג שיעמוד עם שלט בשדה התעופה וימתין לכם עד בואכם.

למה כדאי להזמין מוניות ברחובות
למה כדאי להזמין מוניות ברחובות

צריכים לקחת את הכלב לוטרינר?

מזמינים מונית ורוצים לקחת אתכם את הכלב, החתול או את חיית המחמד שלכם והנהג מונית שהזמנתם באפליקציה או בתחנת מוניות המקומית לא הסכים לקחת אתכם?

במוניות ברחובות  זה לא קורה, מאחר ובמהלך הזמנת המונית אמרתם שיש ברשותכם בעל חיים ואנו נשלח לכם נהג מונית שאוהב בעלי חיים כמו כן אדיב שיסכים לקחת את החבר הכי טוב שלכם.

רצוי לציין בעת ההזמנה שמדובר בכלב נחייה והחוק מחייב כל נהג מונית להסיע כלב נחייה, אלה כלבים מאולפים מאוד ואין חשש לתקיפה מצידם.

במקרים מסויימים ונדירים מאוד אם היה ונהג מונית סירב להסיע אתכם עם כלב נחייה כדאי לכם ואף רצוי להגיש נגד אותו נהג מונית תלונה למשרד התחבורה.

שרות מהיר מוניות ברחובות

כבר אפשר היה לראות את הביקוש למוניות כבר ביום העצמאות האחרון בעיר רחובות. כאשר אף מונית לא הייתה פנויה בשעות הלילה המאוחרות באזור פארק המדע. מוניות ברחובות נתנו מענה בצורה יוצאת מן הכלל עם הגעה מהירה ליעד. עוד יש לציין כי נהגי המוניות ברחובות לא הסכימו להעלות אנשים אקראיים למונית אלא רק את הלקוחות הספציפיים שהזמינו דרך הטלפון תוך שאילת שמו של הנוסע לפני שנכנס מבעד לדלת המונית.

למה כדאי להזמין מוניות ברחובות
מוניות ברחובות לוגו

להזמנת מוניות רחובות התקשרו טלפון 08-9-120-120

מוניות ברחובות טלפון 08-9-120-120 מספר טלפון שקל לזכור אותו, התקשרו אלינו ונשמח לתת לכם שרות מוניות מהיר ויעיל לשרות מוניות בעיר ולכל רחבי הארץ, מונית מרחובות לשדה התעופהשרות מוניות ספיישל רחובות לפרטיים, עסקיים, חברות ומוסדות.


שעות פעילות מוניות רחובות:

יום ראשון עד חמישי 24 שעות

יום שישי עד שעה לפני כניסת שבת

מוצאי שבת שעה לאחר צאת השבת.

bottom of page