top of page

ק.ל.א.ס מוניות ברחובות מחבקים את קהילת הלהט"ב

19.6.23

אסף נגר

ק.ל.א.ס מוניות ברחובות פועלים למען החברה ברחובות והסביבה, כדי להגן ולקדם את הזכויות של כולן וכולם, ללא קשר ותנאי למעמדם בישראל: קהילת הלהט"ב, אזרחים, תושבים, פליטים ומבקשי מקלט, מהגרי עבודה, תושבי רחובות; נשים וגברים, דתיים וחילונים, יהודים, בעלי דעות פוליטיות מהימין ומן השמאל.

מוניות ברחובות בעמ
מוניות ברחובות בעמ

לקראת מצעד הגאווה שיערך ביום חמישי הקרוב בעיר רחובות ק.ל.א.ס מוניות ברחובות יתגברו את כמות המוניות לכל רחבי העיר ומוניות לנסיעות מחוץ לעיר בכל שעות המצעד יהיה מענה למוניות.

מצעד הגאווה ברחובות חוזר ב-29.06.2023! נצעד יחד בפעם השישית!✨🌈 (והפעם אפילו הקדמנו! במקום החום של אמצע יולי, יש לנו אוויר של סוף יוני 🌬️)

השנה יותר מתמיד, בצל שנה של הפגנות ואיומים על החיים שלנו כפי שאנחנו מכירות אותם - אנחנו צריכות את כולכם.ן שם איתנו בעוצמה גדולה.

כמו בכל שנה, יחכו לכןם ברחבת הכינוס (בכניסה לתחנת הרכבת הדרומית) פינות ישיבה ויצירה למשפחות, דוכני הסברה ומרצ׳ ועוד הפתעות מגניבות!

וברחבת הסיום כמובן תחכה לנו במה גדולה עם אמנים ואמניות מכל צבעי הקשת שיעשו לנו שואו מטורף!👩‍🎤🌟👨‍🎤

איוונט עם כל הפרטים כבר בעמוד שלנו!

ק.ל.א.ס מוניות ברחובות מחבקים את קהילת הלהט"ב
ק.ל.א.ס מוניות ברחובות מחבקים את קהילת הלהט"ב

וכמה מילים אחרונות וחשובות - המצעד הזה הוא שלנו, של הקהילה, של הא.נשים שגרים כאן בעיר הזו, והוא מופעל כבר שש שנים ע״י תושבים.ות שאכפת להם, כמוך 🙂

אם התלבטת אם להצטרף לעשייה ולתת יד למצעד הזה ועדיין לא עשית זאת, אנחנו נשמח לשמוע ממך! הוצאנו אתמול טופס מתנדבים.ות ואנחנו מחכות לתגובות שלכם ❤️

נפגש ב-29.06! שלחו לכל החברות ושתפו אותנו! חג גאווה שמח! 🏳️‍🌈

חודש הגאווה זאת הזדמנות מצוינת להרים לעמוד החדש של הקהילה הגאה ברחובות - רחובות גאה

העמוד החדש דנדש נפתח במטרה להיות כתובת עבור הקהילה הגאה ברחובות ולאגד את כל הפעילויות לקהילה שקורות בעיר תחת מקום אחד 🏳️‍🌈🏳️‍⚧️

ק.ל.א.ס מוניות ברחובות מחבקים את קהילת הלהט"ב
מוניות ברחובות לוגו

חייב לדעת!!!

כאשר מזמינים מונית קבועה מאותו מקום, יתכן ותקבלו הטבות מיוחדות מנהג המונית בכדי לעודד אתכם להמשיך להזמין מונית מאותו נהג לדוגמה: מחיר מוזל יותר, עדיפות על קבלת המונית בשעות העומס, מונית חדישה או מונית מפוארת.

דבר נוסף שחשוב לשים עליו דגש הוא קבלת חשבונית בסיום הנסיעה באם סיכמתם על מחיר או על נסיעת מונה מנהג המונית. על גבי החשבונית חייב להופיע סכום העסקה, שם הנהג ומספר עוסק מורשה.

על פי חוק בכל נסיעה במונית חייב להפעיל מונה.


להזמנת מוניות רחובות התקשרו טלפון 08-9-120-120

מוניות ברחובות טלפון 08-9-120-120 מספר טלפון שקל לזכור אותו, התקשרו אלינו ונשמח לתת לכם שרות מוניות מהיר ויעיל לשרות מוניות בעיר ולכל רחבי הארץ, מונית מרחובות לשדה התעופהשרות מוניות ספיישל רחובות לפרטיים, עסקיים, חברות ומוסדות.


שעות פעילות מוניות רחובות:

יום ראשון עד חמישי 24 שעות

יום שישי עד שעה לפני כניסת שבת

מוצאי שבת שעה לאחר צאת השבת.


אתרים נוספים שלנו

מונית ספיישל ברחובות לשרותכם 24/6
מונית מרחובות לנתב"ג
אתר נוסף https://taxirehovot.com/
https://www.taxi-rehovot-asaf.com/
https://card.rehovot-taxi.org/
שמור אותנו בנייד בקישור הזה https://did.li/taxi-rehovot

bottom of page