top of page

מונית מרחובות לשדה התעופה

MAR. 23, 2020

אסף נגר

נסיעה לשדה התעופה היא תמיד דבר מרגש. זה נכון כשאנחנו אלה שאמורים לטוס וזה גם נכון כשאנחנו אמורים להגיע אל שדה התעופה בשביל לקבל את פניהם של בני משפחה, חברים או אורחים שנוחתים מחו"ל.

מוניות ברחובות בעמ
מוניות ברחובות בעמ

נסיעה לשדה התעופה היא תמיד דבר מרגש. זה נכון כשאנחנו אלה שאמורים לטוס וזה גם נכון כשאנחנו אמורים להגיע אל שדה התעופה בשביל לקבל את פניהם של בני משפחה, חברים או אורחים שנוחתים מחו"ל.


השאלה היא, כיצד נגיע לשדה התעופה בצורה נוחה. אנחנו יכולים להשתמש ברכב פרטי, אך זה לא תמיד אפשרי וגם לא תמיד נכון, בוודאי אם אנחנו אמורים לטוס ולהיעדר מהארץ למשך תקופה, אז אין טעם להגיע ברכב פרטי ולהשאיר אותו בתחנה. אנחנו יכולים להשתמש בתחבורה ציבורית, אך לא תמיד זה אפשרי, מאחר ולא מכל מקום זה ניתן וגם לא בכל שעה ויום.

האופציה הטובה ביותר עבורנו היא שירות מוניות לשדה התעופה. אנחנו יכולים ליהנות ממנו בכל עת, בין אם זה בשעות היום או הלילה, אמצע שבוע או סופי שבוע, אנחנו יכולים להזמין את השירות בימים רגילים או ימי חג, וכן מכל מקום ממנו אנחנו יוצאים אל השדה.

איך בוחרים שירות מונית מרחובות לשדה תעופה?

חשוב לדעת, בשביל שנוכל ליהנות משירות בצורה נכונה, עלינו להזמין אותו יום לפני או כמה שעות לפני הטיסה (במידה והיא מתרחשת בשעות הלילה או בשעות הבוקר המוקדמות). כך אנחנו יכולים להיות בטוחים שאכן התחנה תשמור לנו מונית ותשלח אותה אלינו בשעה המיועדת.

אנחנו נבחר את מוניות ברחובות למשל, על פי פרמטרים של מקצועיות, אמינות, ובעיקר על פי השאלה, האם באמת התחנה יכולה לספק לנו נהג בשעה שאנחנו צריכים, בלי עיכובים ובלי דחיות. כמו כן, חשוב מאוד לדעת מראש מה המחיר, בהנחה והנסיעה לא מתבצעת באמצעות מונה. כך נדע כמה עלינו לשלם. חשוב לברר גם, האם המחיר כולל שימוש בתא מטען או שמדובר במחיר שונה עבור שירות זה.

כשאנחנו אמורים להגיע אל שדה התעופה לפני טיסה אל יעד מסוים, עולה אצלנו לא פעם ההתלבטות, איך להגיע לשם. מהי הדרך הנכונה עבורנו.

יש לנו אפשרות להגיע ברכב שלנו, אך אז זה אומר שעלינו להשאיר את הרכב בחניון, דבר שיכול להיות יקר (בהנחה ומדובר בנסיעה של מספר ימים ולא נסיעה ללילה אחד). אנחנו יכולים גם להגיע בתחבורה ציבורית, רכבת או אוטובוס, אך זה לא תמיד זה אפשרי, למשל בסופי שבוע, לילות, חגים, מה עוד שלא תמיד יש לנו אפשרות, בגלל היעדר אפשרויות זמינות במקום בו אנחנו מתגוררים.

האופציה הטובה ביותר, גם אם היא יכולה להיות מעט יקרה, היא להזמין מונית לנתב"ג מהאתר https://taxirehovot.com/ השאלה היא כיצד עושים את זה ומתי נכון לעשות את זה. כלומר, כמה זמן לפני עלינו להזמין מונית וכמה זמן לפני אנחנו צריכים שהיא תגיע אלינו ותאסוף אותנו.

לפני שנענה על שאלות אלו, חשוב לציין, יש לא מעט תחנות מוניות שיכולות להציע לנו אופציות להזמנת מוניות לנתב"ג. ישנן תחנות שאפילו מתמחות בכך.

כיצד ומתי נכון להזמין מונית לנתב"ג

השאלה כיצד מזמינים מונית לנתב"ג, היא די פשוטה. אנחנו יכולים לעשות את זה בטלפון או דרך אתר אינטרנט, דרך אפליקציה. יש כלים מספיק טובים בשביל לבצע זאת בצורה ישירה ונוחה.

עלינו להזמין מונית מרחובות לנתב"ג יום לפני או מספר שעות לפני, זאת על מנת שהתחנה תדאג לשריין לנו נהג ורכב, והוא יגיע אלינו בשעה שקבענו איתו. לגבי השעה בה נרצה שהוא יגיע, מאחר ולא נרצה לאחר ולא נרצה להיות בלחץ, חשוב לקחת מקדם זמן סביר, בין אם מדובר בטיסה יום או לילה, בוקר או ערב. חשוב לדעת כמה זמן לוקח להגיע לשדה ומה מצב הפקקים ובהתאם להיערך.

מונית מרחובות לשדה התעופה
מונית מרחובות לשדה התעופה

כאשר מזמינים מונית קבועה מאותו מקום, יתכן ותקבלו הטבות מיוחדות מנהג המונית בכדי לעודד אתכם להמשיך להזמין מונית מאותו נהג לדוגמה: מחיר מוזל יותר, עדיפות על קבלת המונית בשעות העומס, מונית חדישה או מונית מפוארת.

דבר נוסף שחשוב לשים עליו דגש הוא קבלת חשבונית בסיום הנסיעה באם סיכמתם על מחיר או על נסיעת מונה מנהג המונית. על גבי החשבונית חייב להופיע סכום העסקה, שם הנהג ומספר עוסק מורשה.

על פי חוק בכל נסיעה במונית חייב להפעיל מונה.

מונית מרחובות לשדה התעופה
מוניות ברחובות לוגו

להזמנת מוניות רחובות התקשרו טלפון 08-9-120-120

מוניות ברחובות טלפון 08-9-120-120 מספר טלפון שקל לזכור אותו, התקשרו אלינו ונשמח לתת לכם שרות מוניות מהיר ויעיל לשרות מוניות בעיר ולכל רחבי הארץ, מונית מרחובות לשדה התעופהשרות מוניות ספיישל רחובות לפרטיים, עסקיים, חברות ומוסדות.


שעות פעילות מוניות רחובות:

יום ראשון עד חמישי 24 שעות

יום שישי עד שעה לפני כניסת שבת

מוצאי שבת שעה לאחר צאת השבת.

bottom of page